Veelgestelde vragen

Hier heb ik de meest gestelde vragen over mijn webwinkel voor je op een rij gezet. Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur me een mailtje op kim@villafabba.nl of vul het contactformulier op deze site in.

Wat is de levertijd van Villa Fabba?

Producten worden binnen 3 werkdagen verzonden nadat je je bestelling geplaatst hebt (in geval van betaling met Ideal) of  binnen 3 werkdagen nadat ik je betaling ontvangen heb (in geval van betaling door middel van bankoverschrijving). Als een product niet meer op voorraad is (dit staat dan bij het betreffende product vermeld), of je wilt een bestelling op maat doen, geldt een levertijd van 2 weken. Is dit voor jou te lang omdat je bijvoorbeeld over een paar dagen al op kraamvisite gaat en écht heel graag dat leuke muziekdoosje wilt meenemen, neem dan gerust even contact met me op om te kijken of ik een kortere levertijd kan aanhouden.

Kan ik gekochte artikelen nog retourneren?

Ja, dit is geen enkel probleem, met uitzondering van producten die ik op speciaal verzoek voor je hebt gemaakt (dus bijvoorbeeld in een kleursamenstelling die niet standaard in mijn collectie zit) en naamschilderijtjes. De voorwaarden voor retourneren van artikelen lees je hier.

Zijn de producten van Villa Fabba ook in andere winkels verkrijgbaar?

Nee, de producten van Villa Fabba zijn (vooralsnog) alleen via deze webwinkel verkrijgbaar. Wil je mijn producten liever in het echt bekijken? Hou dan de agenda in de gaten om te zien op welke markten en braderieën waar ik sta. Ben je van plan om naar mijn kraam te komen op een markt en wil je graag een specifiek product bekijken? Laat het me dan van te voren even weten, zodat ik kan zorgen dat ik het bij me heb.

Wat zijn de verzendkosten?

Muurhangers, kasthangers en wagenspanners kunnen via de brievenbuspost verzonden worden. Hiervoor bedragen de kosten € 2,56.
Vogelhuisjes, muziekdoosjes, kussens en schilderijtjes worden via de pakketpost verzonden. De kosten hiervoor bedragen € 6,95.
Bij bestellingen van € 75,00 of meer worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Kan ik producten ook afhalen?

Ja, dit is geen enkel probleem. Hier zijn geen kosten aan verbonden. In dat geval kies je bij het afrekenen bij “Verzendopties” voor “Afhalen”. Ik neem dan telefonisch contact met je op om een datum en tijd af te spreken.

Mijn adres:
Het Bosman 32
7591 WL Denekamp

Is het ook mogelijk om iets precies naar wens te laten maken?

Al mijn producten zijn handwerk en worden door mijzelf gemaakt. Het is dan ook geen probleem om iets precies naar je wensen te maken. Vul hiervoor het contactformulier in en ik neem contact met je op. Let wel: op maat gemaakte producten kunnen niet geretourneerd worden.

Ik heb een klacht over een product. Waar kan ik dit melden?

Mocht een product onverhoopt niet aan je verwachtingen voldoen of heb je een andere klacht? Neem alsjeblieft contact met me op, dan zoeken we samen een passende oplossing! Dit kan via de mail, telefoon of het contactformulier.

 

No comments yet.

Geef een reactie